Antystresy reklamowe zgodnie z ich nazwą mają przede wszystkim reklamować naszą firmę. Ich zamówienie nie stanowi trudności, bowiem wystarczy znaleźć producenta, który trudni się takimi czynnościami, a następnie ustalić z nim wszystkie szczegóły. Warto zwrócić uwagę, że antystres reklamowy może przybrać formę stosunkowo standardową, a więc piłeczki bądź choćby sześcianu, kwadratu, figurki bądź samochodu. Mogą mieć one także kształt piłki nożnej, piłki do koszykówki lub piłki siatkowej. Należy spodziewać się, że zdecydowanie bardziej do potencjalnych klientów trafi antystres o kształcie samochodu, na którym znajdzie się adres naszego salonu samochodowego bądź komisu aniżeli setki ulotek, które rozdysponujemy na terenie miasta, a które następnie wylądują w koszu wszystkich mieszkańców.
Antystresy reklamowe występują także w formie breloków do kluczy, ale w takim wypadku mają nieco mniejsze rozmiary, aby mogły bez problemu zmieścić się w kieszeni. Osobną sprawą jest kwestia, w jaki sposób będziemy dystrybuowali takie gadżety reklamowe. Możemy wręczać je odwiedzającym siedzibę naszej firmy potencjalnym klientom lub po prostu przypadkowym przechodniom, jednak te drugie rozwiązanie będzie przede wszystkim kosztowne, a może nie przynieść właściwie żadnego efektu.
Budżet naszej kampanii reklamowej w pewnym stopniu ogranicza jej skalę. Jeśli zdecydujemy, że głównym przedmiotem przygotowywanej kampanii będą antystresy reklamowe to powinniśmy zabezpieczyć środki, aby wejść w posiadanie co najmniej 100-200 sztuk tego typu gadżetu. Koszt pojedynczego produktu uzależniony jest od jego kształtu, wielkości, a także ilości nadruków, jakie zdecydowaliśmy się na nim umieścić. Antystres reklamowy daje duże pole do manewru dla właścicieli firm, bowiem mają oni możliwość umieścić na nim nazwę swojej firmy, a także ewentualnie jej logo, adres bądź stronę internetową. Obecność produkcji antystresów reklamowych w wielu firmach zwiększa możliwości promocji firmy. Taki gadżet możemy dołączać do niektórych bądź wszystkich produktów, jakie posiadamy w ofercie lub w wypadku zrealizowania zakupów na konkretną sumę. Klienci zawsze zapamiętają miejsca, w których zostali miło potraktowani, a dodatkowo został im wręczony jakiś gratis. Czasami antystres może stanowić jednocześnie podstawkę pod telefon bądź mieć kształt domu, co wydaje się idealnym pomysłem dla budowlańców bądź deweloperów. Koszt produkcji pojedynczego produktu tj. antystres z nadrukiem to suma zbliżona do 5-10 złotych.