Agencja promocyjna w praktyce

Filed in Marketing by on 20 stycznia 2013 0 Comments

Usługi promocyjne to podstawowa czynność wykonywana przez agencje promocyjne, z reguły są to rozszerzone i kompleksowe usługi promocyjne w skład, których wchodzą takie czynności jak degustacje artykułów spożywczych, rozdawanie ulotek, promocje hostess i ogólnopoglądowe akcje promocyjne. Na terenach regionalnych wszystkich naszych województw wygląda to tak, że agencja promocyjna ściśle współpracuje z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie organizacji wykładania towaru, outsourcingu sił sprzedaży i wspomnianych wcześniej degustacji. Organizowana jest zasada wynajmu hostess oraz utrzymanie standów degustacyjnych w czystości. Odbywa się to zarówno na szczeblu regionalnym jak i centralnym. Należy do tego również monitoring cenowy produktów własnych, jak i produktów konkurencji.

Hostessy promocje

agencja promocyjnaNa stawkę godzinowa za wynajem hostess ma wpływ również czynność związana z rekrutacją hostess oraz szkoleniem ich z zasad promocji. Województwo Mazowieckie i Śląskie jest miejscem gdzie savoir.com.pl organizuje akcje promocyjne oraz szkolenia zawodowo-produktowe w skład, których wchodzą takie etapy, jak:

– wysyłka materiałów szkoleniowych przygotowanych wspólnie z Klientem przedstawiające schemat funkcjonowania i plan działania agencji promocyjnej zajmującej się merchandisingiem
– mailowe wstępne sprawdzenie wiedzy hostess plus wypełnienie kwestionariuszy ankietowych
– telefoniczne sprawdzenie wiedzy hostess przez centralę Agencji promocyjnej
– udostępnienie numerów telefonicznych hostess w celu weryfikacji ich wiedzy przez Kontrahenta (dostępne na życzenie)

Agencja promocyjna

By pogłębić swoją wiedzę o nowoczesnych zasadach marketingu, zachęcamy do skorzystania z Internetu gdzie wyszukując frazy typu „akcje promocyjne” poznacie więcej zasad obejmujących tą usługę zwłaszcza proces zatrudniania hostess. Rekrutacja i selekcja hostess obejmuje rekrutację z dostępnej bazy pracowników wraz z przeprowadzaniem szkolenia wstępnego bądź inaczej mówiąc zawodowego dla nowych hostess według standardów Agencji. Szkolenie wysyłkę elektroniczną materiałów szkoleniowych przygotowanych wspólnie z kontrahentem. Udział kończy się szkoleniem produktowym organizowanym przez klienta w Warszawie lub Katowicach. Nadzór nad przebiegiem projektu prowadzą pracownicy Centrali Agencji obejmujący:

– bieżącą opieką nad projektem i pracą personelu promocyjnego
– weryfikację poprawności otrzymanych danych raportowych
– komunikację pomiędzy Koordynatorami Promocji oraz Przedstawicielami Handlowymi
Strona savoir.com.pl jest bazą wstępnej wiedzy informacji dotyczącej outsourcingu kadrowego, w którym szkolenie mailowo-telefoniczne jest nierozerwalnym elementem wynajmu pracowników i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla Klienta.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *