Moc reklamy

Filed in Reklama by on 27 października 2012 0 Comments

Reklama z reguły ma na celu namówienie danej osoby, lub grupy osób najczęściej do zakupu jakiegoś produktu lub usługi. W treści reklamy zazwyczaj znajduje się nazwa reklamowanego produktu, nazwa firmy, miejsce gdzie produkt jest dostępny i jakie posiada zalety. Ludzie wierzą, że reklamy nie kłamią.

Bywa jednak tak, że one po prostu nie mówią wszystkich szczegółów i zawsze jest mały druczek na dole. Reklamy celowo mamią ludzi pięknymi słowami, firmy wychwalają wyłącznie swoje produkty, a czasami jak kupujemy rzecz, którą tak pięknie i wspaniale pokazywali w telewizji bądź na ulotce okazuje się, że jest troszkę inaczej i wtedy zauważamy w kąciku tekst o treści „proszę nie sugerować się obrazkiem”.

Tak już jest, reklama robi swoje, towar czasami bezwzględnie musi trafić do odbiorców.

Jednak są też reklamy uzmysławiające jak produkt wygląda, do czego służy, czy jest wytrzymały i producent daje nam na to gwarancję. Firmy konkurują ze sobą i wymyślają coraz ciekawsze reklamy. Czasem jest tak, że coś jest nam zbędne, jednak reklama nas tak omami, że nie potrafimy się oprzeć, gdyż jest to tak świetny produkt i ma tak wspaniałe funkcje, a w dodatku teraz jest w promocji, po prostu musimy go mieć i bezwzględnie go kupujemy.

Są również reklamy, najczęściej w telewizji, które wspierają na przykład biedne lub chore dzieci, różne fundacje, pomoc zaniedbanym zwierzętom. Te reklamy są pozytywne, choć to i tak nie do końca prawda, wiadomo, że część zysku z takich reklam i tak musi trafić do producentów. Co by to były za reklamy, jeśli nie byłoby gadżetów. Wiele firm korzysta z różnych upominków, na których umieszcza swoją nazwę. Są to takie rzeczy jak na przykład długopisy, breloczki do kluczy, koszulki czy kubki. Gadżety zachęcają i cieszą potencjalnych klientów, w dzisiejszych czasach rzadko można dostać coś za darmo, a takie nie drogie upominki zawsze wywołują uśmiech na twarzach zarówno dzieci jak i dorosłych. Gadżety są ważnym składnikiem reklamy, nikt nie przejdzie obok nich obojętnie.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *